مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:
طرح هادی در روستاهای گلستان بیش از میانگین کشوری در حال اجرا است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان، شاخص برخورداری و اجرای طرح هادی در روستاهای این استان شمالی را ۸۱ درصد اعلام کرد و گفت: این میزان ۲۷ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

به گزارش گلستان فردا، سیدمحمد حسینی امروز در بازدید از اجرای طرح هادی روستاهای گنبدکاووس افزود: در ۲ سال گذشته طرح هادی در ۲۰۶ روستای این استان بازنگری شده یا درحال انجام است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح هادی در روستاهای گلستان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و مشارکت دهیاری‌ها در دولت سیزدهم یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر خاکی ۴۵۰ روستای استان در قالب هزار و ۹۰۰ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۶ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت شد.

حسینی ادامه داد: امسال هم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی گلستان مصوب شد که درحال هزینه است.

مدیر بنیاد مسکن گنبدکاووس هم گفت: در ۲ سال گذشته ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر خاکی روستاهای این شهرستان زیرسازی و آسفالت شد.

مرتضی صابری افزود: گنبدکاووس ۱۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که ۱۰۷ روستای آن از طرح هادی برخوردار است.

به گفته صابری امسال هم عملیات زیرسازی و آسفالت معابر خاکی ۳۸ روستای گنبدکاووس به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال از منابع بنیاد مسکن و مشارکت دهیاران شروع و تا پایان سال مالی آینده ادامه دارد.

  13 اسفند 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70400
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام