کمبودی در زمینه تامین ‌کود کشاورزان وجود ندارد

مدیربازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در رابطه با تامین مواد کشاورزان برای کشت پاییزه وجود ندارد .

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمد مهدی سعیدی امروز در همایش شرکت های تولید کننده کودهای شیمایی و بیو لوژیکی اظهار کرد: استفاده از کودهای شیمایی به دلیل استفاده از یارانه دولتی در بسیاری موارد به صرفه تر از کودهای آلی برای کشاورزان است اما باید آهسته آهسته کشاورزان تشویق شوند که به سمت استفاده از کودهای بیولوژیکی بروند.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین همایش هایی آشنایی بیشتر کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی است تا بتوانند با آشنایی بیشتر با شرکتهای تولید کننده از تکنولوژی روز در زمینه تولید کودهای شیمایی و عالی بهره وری بهتری از محصولات خود داشته باشند.

سعیدی افزود: بدون شک استفاده از کودهای بیولوژیکی برای بهره وری و سلامت محصولات کشاورزی بسیار مناسب است اما باید کشاورزان هم توان خرید کودها را داشته باشند و هم اینکه خودشان تمایل به استفاده از آنها را داشته باشند.
گفتنی است تعداد 20 شرکت در زیمنه تولید کودهای شیمیایی و بیولوژیکی شرمت داشتند که 2 شرکت از استان گلستان است.

  7 شهریور 1403
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70852
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام