فرماندار گرگان :
دلیل قانونی عدم اجرای تله کابین برای من احراز نشده است

فرماندار گرگان گفت: در رابطه با به تعویق افتادن اجرای طرح تله کابین گرگان که سال ها است از مصوبه آن می گذرد ، دلیل قانونی برای من که چرا اجرایی نمی شود احراز نشده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، اسماعیل نادری عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد:  تمامی مراحل اجرای طرح تله کابین یک به یک طی شده است و حتی مجری طرح هم قول کامل داده که حتی یک درخت هم قطع نشود ، پس چگونه است که این طرح اجرایی نمی شود.
وی افزود: هنوز هم بسیاری از سوالات من در این زمینه بی پاسخ مانده است .
نادری گفت: قبول داریم که در اجرای برخی طرح‌ها هنوز تعلل ایجاد شده اما وظیفه قانونی ما در ورود به مسأله شورا و شهرداری تا اندازه ای است که قانون به ما اجازه داده است .
فرماندار گرگان اظهار کرد:  چنانچه اعضای شورا و شهردار سعی می کردند که نسبت به ابهامات ایجاد شده پاسخگو بودند ، اینهمه هجمه ایجاد نمی شد .
وی افزود: در این مدت باقیمانده شورا باید با جدیت بیشتری نسبت به سوالات  و درخواست‌های رسانه ها و مطالبات مردمی اقدام کنند.
نادری  در رابطه با قرارداد تیم بسکتبال شهرداری هم‌گفت : همچنان نسبت به این قرارداد معترضم ولی سکوت کردم  و همچنان پاسخی دریافت نکردم.
وی ادامه داد: همواره سعی کرده ام عملکرا باشم تا شعارگرا باشم .
نادری افزود: عادت ندارم همه مسایل را که پیگیری میکنم رسانه ای کنم اما چنانچه رسانه ها بخواهند همه مسوولان باید پاسخگو باشند.
وی بیان کرد: انتظار نداشته باشید همه مشکلات را فرماندار بتواند به تنهایی حل کند و فرماندار هم نیازمند همراهی و همگرایی است.
فرماندار گرگان ادامه داد: اگر هدفی که تعیین میکنیم هدف بالایی باشد قطعا به آن میرسیم .
وی افزود:  هنوز به آن چیزی که در شأن مردم گرگان باید باشد نرسیده ایم و نباید اکتفا به همین مقدار کنیم .

وی در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی هم اظهار کرد: وجود دو زیر گذر که در گذشته ساخته شده به هیچ عنوان حل کننده ترافیک گرگان نبوده و تنها راه کم کردن گره ترافیکی جاده ناهارخوران بازگشایی بزرگراه سید مسعود به سمت کاشانی است که به دلیل کمبود بودجه فعلا امکان اجرای آن وجود ندارد.

وی افزود: بازگشایی فاز اول کمربندی گرگان نیز از گره ترافیکی این مسیر کم‌کرد و نیازمند اجرای فاز دوم است.

نادری گفت: در حوزه فعالیت های عمرانی نیز برای حل مشکل قطعی آب در دو سال گذشته مبلغ ۷۲۶هزار و ۷۱ میلیون ریال هزینه شده که نقش مهمی در کاهش قطعی آب داشته است .

وی افزود: در بخش صنعت نیز ۷۰هزار و ۵۶۶نیلیون ریال و در بخشش مهارت آموزی در راستای ایجاد اشتغال ۶۰هزار و ۷۶۴میلیون ریال ، در بخش برق رسانی به روستاها ۹۳هزار و ۳۹۰میلیون ریال و در بخش گردشگری ۱۰۰هزار و ۳۲۹میلیون ریال هزینه شده است.

نادری بیان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن میزان زمین تامین شده برای اجرای این طرح ۵۱هکتار است که ۴۷هکتار آن برای شهرستان گرگان است.

به گفته وی ، تعداد واحد های تخصیص یافته نهضت ملی مسکن ۴هزار و ۱۲۶نفر بوده است.

  19 شهریور 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70875
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام