رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله:
معدوم بیش از ۴۰۰۰ عدد داروی غیرمجاز در شهرستان کلاله

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: چهار هزار و ۳۵۷ عدد داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در شهرستان کلاله معدوم شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مهیار کلوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران استان در خصوص داروهای غیرمجاز کشف شده در کلاله اظهار کرد: چهار هزار و ۳۵۷ عدد داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در شهرستان کلاله معدوم شد.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط بازرسان این شبکه، این تعداد دارو از سوی بازرسان، تاریخ مصرف گذشته، غیرمجاز و غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شد.

کلوی اضافه کرد: داروهای تاریخ گذشته و غیرمجاز در بازدیدهای مشترک نماینده فرمانداری و نیروی انتظامی و کارشناس نظارت بر درمان وداروشبکه بهداشت و درمان شهرستان، در پنج ماهه دوم امسال از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، عطاری ها و دست فروشان کنار خیابان و سوپرمارکت های روستایی شهرستان جمع آوری شده است.

کارشناس نظارت بر درمان و داروی شبکه بهداشت و درمان کلاله هم گفت: پس از جمع آوری این داروها غیر مجاز، این داروها با حضور نماینده دادستانی، نیروی انتظامی در محل مشخص و خارج از محدوده شهری معدوم شد.

طبق گفته نادر سندگل میزان کشف این داروها در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد کاهش دارد.

  30 بهمن 1397
بخش : کلاله / سلامت
کد خبر: 61162
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام