رئیس حوزه قضایی مراوه تپه:
۲۰۰ هکتار از جنگل ها و مراتع مراوه تپه از متجاوزان پس گرفته شد

رئیس حوزه قضایی شهرستان مراوه تپه با بیان این که ۲۰۰ هکتار از جنگل ها و مراتع مراوه تپه از متجاوزان پس گرفته شد، گفت: ۸.۵ هکتار از این اراضی جنگل و مابقی مرتع بود.

به گزارش گلستان فردا، سیدمهدی هاشمی اظهارکرد: ۲۰۰ هکتار از جنگل ها و مراتع مراوه تپه از متجاوزان پس گرفته شد که ۸.۵ هکتار جنگل و بقیه مرتع بوده است.

رئیس حوزه قضایی شهرستان مراوه تپه افزود: بخشی از این جنگل ها و مراتع بیش از چهار دهه در دست متجاوزان بود که پس از کشمکش های حقوقی، با رای دادگاه سال گذشته خلع ید و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

هاشمی ادامه داد: این اراضی در محدوده شهرهای مراوه تپه و گلیداغ قرار دارد و سودجویان با شخم شبانه مراتع و کشت و کار، به تدریج این زمین ها را صاحب شده بودند.

وی گفت: ۲۵ درصد از مراتع و ۱۰ درصد از جنگل‌های گلستان در این شهرستان قرار دارد و برای حفظ این عرصه‌ها، پرونده‌های دست اندازان و متجاوزان، خارج از نوبت و با سرعت و دقت در دادگاه‌های این شهرستان رسیدگی می‌شود.

  11 فروردین 1401
بخش : کلاله / اقتصادی
کد خبر: 66617
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام