قدمنان فرماندار کردکوی:
امنیت در حاشیه قره سو مستلزم نگاه درازمدت در برنامه ریزیها است

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در چهارمین جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان که با حضور نظری مدیرکل آب منطقه ای استان و جمالی مدیرکل مدیریت بحران گلستان بر گذار شد ،ابراهیم قدمنان با اشاره به اینکه علیرغم تدابیر و تمهیدات بکار گرفته شده متاسفانه حجم آب رودخانه قره سود همچنان در حال افزایش است گفت؛ هرگونه برنامه ریزی و اجرای عملیاتی در زمینه رودخانه قره سو مستلزم نگاه بلند مدت است. وی افزود ؛ وضعیت فعلی این رودخانه ظرفیت انتقال این حجم از بارندگی هایی که اخیرا در منطقه باریده است ،را ندارد .
رئیس مدیریت بحران شهرستان با اشاره به احتمال گرفتگی یکی از دهنه های پل نیاز اباد و ضرورت لایروبی مصب رودخانه قاضی محله خواستار استقرار یک دستگاه کاتر ساکشن لایروب برای دهنه رودخانه قره سو و یکدستگاه بیل مکانیکی بازو بلند برای لایروبی مصب رودخانه قاضی محله درمسیر قره سوشد.
گفتنی است؛ در این جلسه مدیرکل آب منطقه ای گلستان گزارشی از چگونگی بروز سیل در استان و شهرستانهای آق قلا و گمیشان و اقدامات صورت گرفته ان مدیریت در زمینه کنترل و هدایت سیلاب ارایه داد و گفت : امادگی همه گونه کمک برای خروج سیلاب از اراضی کشاورزی و کنترل سیلاب رودخانه قره سو را دارد.
جمالی مدیرکل مدیریت بحران استان نیز ضمن بیان گستردگی سیلاب و میزان بارندگی ها در استان به سیاستها و تمهیدات اتخاذ شده در مجموعه مدیریت استانداری گلستان در زمینه برون رفت از شرایط بحرانی فعلی استان اشاره کرد و افزود ؛ مدیریت بحران استان نیز آمادگی لازم برای ایجاد همه گونه هماهنگی و همکاری برای کنترل و مدیریت سیلاب رودخانه قره سو با مجموعه مدیریت شهرستان را دارد.

  14 فروردین 1398
بخش : کردکوی / جامعه
کد خبر: 61558
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام