طرح «بانو یار» با هدف ایجاد اشتغال و توانمند سازی بانوان اجرایی می شود

 

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/01/22/139401221944054165080194.jpg

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: طرح «بانو یار» جهت شناسایی بانوان و دختران تحصیل کرده با هدف توانمند سازی بانوان و فراهم کردن شغل اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، معصومه ابتکار، شامگاه سه شنبه در نشست طرح «بانو یار» در راستای کاهش مهاجرت روستاییان اظهار کرد: اجرای طرح بانو یار و شناسایی بانوان و دختران تحصیل کرده و برای اشتغال بسیار طرح مناسبی است که با حمایت سازمان های مردم نهاد زمینه بیشتر برای توانمندسازی بانوان ایجاد می شود.

وی از اجرای سه طرح برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از سیل خبر داد و افزود: سند ارتقاء وضعیت زنان در همه استان‌ها با هدف تحقق عدالت جنسیتی به فراخور شرایط هر استان تدوین شده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه سند ارتقاء وضعیت زنان گلستان هم آماده است، گفت: این سند باید در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب برسد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح گفتگوی خانواده با هدف کسب مهارت های خانوادگی ، طرح تاب آوری برای کمک به مردم آسیب دیده و طرح توان افزایی سازمان های مردم نهاد از برنامه‌های ما برای کاهش بحران‌های پس از حادثه و کمک به مردم آسیب‌دیده از سیل است که از این پس با رویکرد ویژه به سیل‌زدگان اجرا می‌شود.

ابتکار خاطرنشان کرد: بانوان روستایی که اشتغال و کسب و کار خود را از دست دادند و یا کارگاه آن ها در سیل اخیر از بین رفته است از طریق صندوق روستایی حمایت می‌شوند.

 

  28 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61759
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام