مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان
ساکنان ۵۶ روستای گلستان همچنان در محاصره برف هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با اشاره به تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی برای حل مشکل سکونتگاه‌های متاثر از بارش شدید برف و کولاک دیشب و امروز گفت که با وجود این تلاش‌ها ساکنان ۵۶ روستای مناطق کوهستانی همچنان در محاصره برف هستند.

به گزارش گلستان فردا، رسول حسام اظهار کرد : راهداران همچنان مشغول بازگشایی جاده‌ها هستند و تلاش می‌شود مسیرهای ارتباطی اصلی منتهی به مناطق روستایی و ۵۶ روستای باقی مانده تا فردا بازگشایی شود.

وی گفت :‌ حدود ۱۲۰ روستای گلستان دچار قطع برق شده بودند که در حال حاضر برق بیشتر این روستاها وصل شده و کمتر از ۱۰ روستا برق ندارند.

وی ادامه داد: جاده توسکستان و خوش ییلاق تا فردا همچنان مسدود است و در جاده گلستان هم ترافیک شدیدی حاکم است و توصیه می کنیم که مسافران تا حد امکان از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند.

حسام گفت: با توجه به سرمای شدید و احتمال یخ‌زدگی جاده‌ها ضرورت دارد که مدیران شهری و روستایی نسبت به نمک پاشی جاده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت : جاده‌های منتهی به تفرجگاه های استان همچنان مسدود است و این موضوع به فرمانداران ابلاغ شده است .

  2 بهمن 1400
بخش : مینودشت / جامعه
کد خبر: 66197
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام