سرپرست استانداری گلستان در دیدار رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:
امن ترین مکان ها در مناطق سیل زده، مدارس نوسازی شده هستند

سرپرست استانداری گلستان گفت: با توجه به ماندگاری طولانی مدت آب در شهرها و قدمت اکثر ساختمانها، امکان فروریختن آنها وجود دارد و در حال حاضر امن ترین مکان ها در مناطق سیل زده، مدارس نوسازی شده هستند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) میرمحمد غراوی صبح امروز یکشنبه 11 فروردین در جلسه بررسی وضعیت مدارس سیل زده گلستان با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مدارس را احیا کرده و دانش آموزان به تحصیل ادامه دهند.
وی افزود: بازگشایی مدارس و بازگشت دانش آموزان به کلاس درس، حیات دوباره برای مناطق سیل زده است و باعث ایجاد شور و نشاط در میان مردم می شود.
غراوی با قدردانی از وزارت آموزش و پرورش در همکاری با ستاد مدیریت بحران در زمان وقوع سیل، اظهار کرد: در زمان بحران همه مدارس و امکاناتشان در اختیار دستگاه ها قرار گرفت.
سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: متأسفانه زیرساختهای برخی مدارس که قدمت بیشتری داشتند دچار آسیب جدی شده که با ارسال ارزیابی ها به دولت و تخصیص اعتبارات لازم این خسارات را جبران خواهیم کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم طی دو روز آینده با خروج سامانه بارشی از استان، مساعد شدن شرایط جوی و پایداری اوضاع بتوانیم آب داخل شهرهای سیل زده را کاملا تخلیه و شرایط زندگی را برای مردم فراهم کنیم. 

  11 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61523
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام