شهردار گرگان خبر داد:
تحقق بودجه 117 درصدی شهرداری گرگان

شهردار گرگان از تحقق ۱۱۷ درصدی بودجه خبر داد و بیان کرد: برای امسال و سال آینده در حوزه سرمایه‌گذاری برنامه های خوبی پیش‌بینی شده است.

عبدالرضا دادبود اظهار کرد: خوشبختانه بودجه ۹۷ نه تنها محقق شد بلکه از سقف آن هم گذشتیم امری که در طی ۱۵ سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: در نیمه شعبان پروژه‌های باقی مانده شهرداری گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که همراه آن یک جشن باشکوه به مناسبت نیمه شعبان خواهد بود.

شهردار گرگان با اشاره به موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان، گفت: تمهیدات لازم برای رشد بسکتبال در حال شکل گیری است و امیدواریم که شاهد اتفاقات خوبی برای این تیم باشیم.

دادبود از آمادگی برای طوفان از ۲۷ اسفند خبر داد و اضافه کرد: طوفان سنگینی را گذراندیم به طوری که ۲۷۰ اصله درخت در گرگان شکست و به المان‌های نوروزی آسیب رسید.

وی تصریح کرد: مدیریت مجموعه شهرداری هایی که برای امدادرسانی به گلستان آمده بودند به شهرداری گرگان سپرده شد و نیروهای خدماتی، آتش نشانی و فضای سبز در آق قلا حضور فعال داشتند.

دادبود گفت: حتماً باید فکری برای رودخانه های گرگان و حریم آن شود و این امر را در دستور کار قرار می دهیم.

  17 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61599
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام