مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:
خدمات دهی به ۱۰۶ هزار مسافرنوروزی در پایگاه های هلال احمر گلستان

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمت به بیش از ۱۰۶ هزار مسافر نوروزی در ۲۲ پایگاه ثابت و سیار طرح ملی خدمات سفر نوروزی ۹۸ خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی هلا احمر گلستان، محمدعلی هروی، اظهار کرد: پایگاه های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به همت معاونت امور جوانان و مشارکت ارزنده ۶۵۵ نفر عضو جوان داوطلب و آموزش دیده از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۷، تا ۱۶ فروردین ۹۸ آماده ارائه خدمات به هم طنان شد.

هروی ادامه داد: تعداد ۱۰۶ هزار و ۵۲۸ نفر از مسافران نوروزی از ۲۲ پایگاه ثابت و سیار طرح ملی خدمات سفر نوروزی ۹۸ در استان گلستان خدمات دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۴ هزار و ۸۳۸ بروشور طی این مدت با هدف راهنمایی، آگاهی بخشی و آموزش های لازم در جهت تسکین آلام و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توزیع شد.

هروی ادامه داد: تعداد ۲۴ هزار و ۹۳۰ نفر از خدمات مختلفی چون تست فشار خون، ارتباط چهره به چهره با رانندگان، اطلاع رسانی ششمین جشنواره نقاشی صلح و دوستی، ارائه خدمات زیست محیطی «تحویل کیسه های زباله به مسافران و مراجعان، فعالیت ویژه تیم های سیار در روز طبیعت در جهت فرهنگ سازی محیط زیست و غیره» در پایگاه های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بهره مند شدند.

وی در ادامه افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر طی سالیان گذشته با هدف بهبود رفتار ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای، کمپینی را با عنوان بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی » عملیاتی کرده است که در استان گلستان ۱۸ هزار و ۲۶۸ نفر از مسئولان و مسافران با مراجعه به پایگاه های نوروزی و امضای میثاق نامه به کمپین بهرفت پیوستند.

هروی تصریح کرد: فضای دوستدار کودک پایگاه های ایمنی و سلامت نوروزی با هدف ایجاد لحظه هایی جذاب و شیرین برای کودکان و نوجوانان در بخش مختلفی همچون مسابقه نقاشی، عکاسی کودک و بازی های فکری، به ۲۲ هزار و ۹۳۵ کودک و نوجوان مراجعه کننده به پایگاه ها، خدمات مطلوب ارائه کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در پایان بیان کرد: با توجه به برپایی خیمه نماز در مکان های مشخص که مورد ارزیابی قرار گرفت، تعداد ۲۰۸۶ نفر از نماز جماعت و مشاوره های دینی -مذهبی در خیمه های نماز پایگاه های نوروزی بهره مند شدند.

  20 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61654
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام