رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:
جوانان هلال احمر در کنار سیل زدگان می مانند

گرگان- رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: جوانان هلال احمر در کنار سیل زدگان می مانند.

شهاب الدین صابونچی بعدازظهر سه شنبه در در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: ورود همه جانبه جمعیت هلال احمر گلستان در امدادرسانی به سیل زدگان استان تصویر خوبی از این جمعیت شکل داد و باید برای حمایت های بیشتر در کنار آسیب دیدگان بمانیم.

وی گفت: باتوجه به وقوع سیلاب در گلستان و مخاطرات فراوان برای مردم، نکته قابل تأمل در امدادرسانی فاز دوم حمایت های روانی اجتماعی و فرهنگی در راستای تقویت امید و انگیزه مردم در مناطق سیل زده است.

صابونچی با اشاره به اینکه فضای لازم برای کار جهادی مهیا است، گفت: باید با درنظر گرفتن تمامی شرایط در ساماندهی نیروها دقت نظر شود و تمام زوایا در نظر گرفته شود تا بتوانیم با انسجام نیروهای جوان بیشترین خدمات را به مردم آسیب دیده از سیل ارائه دهیم

وی در ادامه افزود: در این حادثه قشری که بیشترین صدمات و آسیب روحی را متحمل می شود، کودکان و نوجوانان هستند که باید برای حمایت های روانی، فعالیت ها و برنامه های مناسب را طرح ریزی کرد.

صابونچی با اشاره به اعلام آمادگی استان ها برای ورود تیم های حمایت های روانی به مناطق سیل زده گلستان، خاطرنشان کرد: تا به امروز حضور تیم های آموزش دیده سحر استان گلستان در مناطق سیل زده با اجرای برنامه های مطلوب و مناسبی همراه بوده است که توصیه می شود در ادامه مسیر از همین ظرفیت استانی استفاده شود، اما بنا به ضرورت گلستان و اعلام نیاز معاونت امور جوانان، آمادگی کامل برای هماهنگی ورود سایر تیم های سحر استان ها به مناطق سیل زده گلستان را داریم.

وی گفت: در این زمان و شرایط باید کار اجتماعی در منطقه اجرا و تیم ها از میان اعضای فعال کانون های دانشجویی و جوانان تشکیل و ساماندهی و وارد منطقه شوند و در کنار مردم و کمک حال سیل زدگان و حادثه دیدگان باشند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: انتظار ما این است جوانان و دانشجویان بر محور مطالبه گری، ضمن ارزیابی و شناسایی مشکلات عمده و اصلی مردم در مناطق سیل زده به عنوان نمایندگان مردم در بدنه داوطلبی هلال احمر، از سایر مدیران دستگاه ها خواسته های مردم را مطالبه کنند.

صابونچی با تاکید به اینکه طرح ملی خدمات سفر نوروزی ۹۸ در قالب نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با وجود وقوع سیل با قوت دنبال شد و خوشبختانه کمپین بهرفت مورد توجه هم میهنان قرار کرفت و در استان های مختلف پست های ثابت و سیار محل دریافت و جمع آوری کمک های مردمی قرار گرفت که حرکت بسیار مثبتی بود.

  20 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61655
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام