سرپرست استانداری گلستان:
آمادگی لازم برای مقابله با سیلاب ناشی از شرایط جوی در گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/2/9790437_478.jpg

در جلسه هماهنگی مدیریت بحران گلستان، آمادگی های لازم برای وقوع سیلاب احتمالی گرفته شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ غراوی سرپرست استانداری گلستان گفت: اطلاع رسانی های دقیق باید به شهرها و روستاها انجام شود و مردم باید اخطار های داده شده را جدی بگیرند.

مدیر کل هواشناسی گلستان گفت:تند باد ، بارش باران و در ارتفاعات ریزش برف از پیش بینی های هواشناسی برای 72 ساعت آینده در گلستان است که باید اطلاع رسانی دقیق انجام شود.

نظری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در جلسه هماهنگی مدیریت بحران گلستان، رهاسازی سدها به منظور ایجاد ظرفیت لازم برای روان آب های ناشی از بارش های پیش رو و مدیریت سیلاب، به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در پی بارش هایی که اتفاق می افتد دبی رودخانه بالا خواهد رفت و ما با کنترل سد ها سعی بر این داریم تا کنترل لازم را داشته باشیم.

غراوی سرپرست استانداری گلستان گفت:سدهای بوستان گلستان و وشمگیر را تا حدی که قابلیت تخلیه وجود دارد مقرر شد رها سازی انجام شود که اگر سیلابی در حوزه بالا دست صورت گرفت این سیلاب کنترل شود.

وی افزود:در مسیر رودخانه ها بند ولی را قرار شد که تقویت کنیم و ارتفاع آن را افزایش دهیم و قسمت های آسیب دیده در بخش های دیگر بندها ترمیم شود تا بتوانیم اگر سیلابی رخ داد تا حد امکان آن را کنترل کنیم.

  2 اردیبهشت 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61828
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام