مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:
ساخت ۵۶۴ مدرسه توسط خیران گلستانی

نتیجه تصویری برای ساخت مدرسه

دیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به همت خیران تاکنون ۵۶۴ مدرسه با دو دهزار و ۲۴۰ کلاس درس در استان ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش احسان گوهری‌راد  ظهر دوشنبه در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان گلستان اظهار کرد: امروز از خیران مدرسه‌ساز استانی و کشوری که در این استان مدرسه ساختند تجلیل می‌کنیم.

وی گفت: تعهد خیران در سال گذشته 38 میلیارد تومان بود که 65 درصد تعهدات انجام و بخشی از مدارس ساخته شده است اما به رغم همه تلاش‌ها حدود 30 درصد کلاس‌ها برای حضور دانش‌آموزان ایمن نیست و باید کارهای بزرگتری انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: از 12 هزار کلاس درس در استان حدود سه هزار و 500 کلاس درس فاقد استانداردهای لازم آموزش و پرورش است که تلاش می‌کنیم با کمک خیران و سایر موسسه‌ها و نهادها بتوانیم این تعداد را هر ساله کمتر کنیم تا مدارس ناایمن نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا از نظر کیفیت آموزشی مدارس خوبی داشته باشیم و به مردم تعهد بدهیم که دانش‌آموزان که فرزندان ما هستند در مدارس استاندارد تحصیل می‌کنند.

گوهری‌راد گفت: برای اینکه بتوانیم از خیران بیشتر استفاده کنیم یکی از کارهای دولت در بودجه امسال، پیش‌بینی اعتبارات قابل توجه برای مشارکت خیران است. براین اساس اگر خیران منابع مالی 30 درصد پروژه را تأمین کند بقیه از سوی دولت فراهم می‌شود و مدرسه به نام فرد خیّر ساخته می‌شود.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این جشنواره گفت: مدرسه‌سازی نیاز کشور است و دولت نمی‌تواند همه این نیازها را به تنهایی برآورده کند. بنابراین لازم است کسانی که می‌توانند به امر مدرسه‌سازی کمک کنند. مردم باید دست به دست هم بدهند تا نیازهای سایر بخش‌ها برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز  کشور ما در نهایت اقتدار و عظمت قرار دارد. امروز انقلاب اسلامی به مرحله‌ای رسیده است که می‌تواند دماغ دشمنان را به خاک بمالد و بر قله پیشرفت و اقتدار قرار بگیرد.

  3 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62365
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام