استاندار گلستان در دیدار با روسای دانشگاه های استان؛
دانشگاه ها باید در توسعه استان نقش اساسی ایفا کنند

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان اظهار کرد: اساس پیشرفت بر دانش است و دانشگاه ها باید در توسعه استان نقش اساسی ایفا کنند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، دکتر هادی حق شناس صبح امروز شنبه 5 مرداد در دیدار با روسای دانشگاه های استان، با تاکید بر اهمیت جایگاه دانشگاه ها، تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا نخبگان و دانشگاهیان راه خود را پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به توانمندی های طبیعی، مرزهای خاکی، دریایی و ریلی و همچنین تمامی مزیت های نسبی استان ، گردشگری یکی از ظرفیت هایی است که می تواند از طریق دانشگاهی دنبال شود و به توسعه گلستان کمک نماید.

استاندار گلستان با اشاره به علاقه مندی خود جهت حضور در جلسات هیات امنای دانشگاه های استان، گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه های استان نباید پژوهش هایی که قابل اجرا در استان هستند به دانشگاه های خارج از استان سپرده شوند.

دکتر حق شناس ، پرورش اسب در گلستان را موضوع مورد توجه مردم دانست و یادآور شد: پرورش اسب می تواند به عنوان ظرفیتی در رشته های دانشگاه های استان مورد توجه قرار گیرد و در آینده صنعت پرورش اسب استان موثر واقع شود.

لازم به ذکر است در این دیدار روسای دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی، فرهنگیان، گنبد، پیام نور، علمی و کاربردی، غیر انتفاعی، فنی حرفه ای و رئیس بنیاد نخبگان استان نقطه نظرات خود پیرامون وضعیت دانشگاه ها و جایگاه آن در توسعه استان را با استاندار گلستان مطرح کردند.

  5 مرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62544
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام