معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
کمک های ارسالی بین المللی به مناطق سیل شده منتقل شد

نتیجه تصویری برای دکتر نعیمی معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان

گرگان- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: کمک های ارسالی بین المللی به مناطق سیل زده منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، محمد نعیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در نشست خبری اعضای ستاد بحران دانشگاه اظهار کرد: این کمک ها با رایزنی از طریق کشور ژنو و سازمان بهداشت جهانی برای گلستان در نظر گرفته شده است که شامل یک خودرو مخصوص برای استفاده در شرایط بحرانی، ژنراتور و کیت های تشخیص برای انتقال بیماری از طریق آب به استان وارد شده و به زودی به شهرستان های آسیب دیده منتقل می شود.

وی افزود: حدود 107 خودور دانشگاه در منطقه سیل زده به طور مستقیم  حضور داشته و تعداد دیگری عهم توسط بخش خصوصی برای کمک در مناطق سیل زده حضور داشتند.

نعیمی گفت: یکهزا و 800 نفر از عوامل دانشگاه بدون مرخصی برای خدمات رسانی به سیل زدگان پای کار بودند و تا پایان سییل نیز در کنار سیل زدگان خواهد ماند.

وی ادامه داد: حدود 140 نفر پزشک متخصص، 79 نفر عمومی ، 30 پرستار و  64 ماما از زمان وقوع بحران سیل در مناطق سیل زده پای کار بوده اند.

  26 فروردین 1398
بخش : سلامت
کد خبر: 61736
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام