معاون استاندار گلستان:
اختصاص ۸ میلیارد تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گلستان

Image result for ‫عبدالرضا چراغعلی‬‎

معاون استاندار گلستان گفت: حدود هشت میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))) عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: دو میلیارد و 135 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به استان اختصاص داده شد که این مبلغ با احتساب تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر بخش‌ها از جمله بهزیستی، آموزش و پرورش، اداره امور زندان‌ها و غیره به هشت میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: در زمان سیل نیز یک میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به استان اختصاص یافت که بین تشکل‌های مردمی فعال و خدمات‌رسان در سیل توزیع شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه گلستان تا سال 94 رتبه دوم شیوع مصرف موادمخدر را در کشور داشت، گفت: آمارهای این بخش هر چهار سال یکبار اعلام می‌شود و براساس برآوردهای صورت گرفته گلستان در شاخص شیوع مصرف موادمخدر در جایگاه شانزدهم کشور قرار گرفته است.

وی بیان داشت: با دستور استاندار گلستان طبق فرآیند قانونی مشخص پاکسازی نقاط آلوده در استان از هفته آینده به طور جدی آغاز می‌شود.

چراغعلی درباره کمبود ظرفیت نگهداری و مراقبت از معتادان متجاهر نیز گفت: ظرفیت‌های لازم متناسب با نیازهای استان در زمینه جمع‌آوری و نگهداری معتادان متجاهر در استان فراهم نیست. در شهرهای گرگان و گنبدکاووس مراکز ماده 16 فعال است و فرمانداری‌ها نیز مکلف به فراهم کردن شرایط لازم برای جمع‌آوری معتادان، نگهداری و درمان آنان هستند.

  2 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62661
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام