مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور:
راه اندازی شعبه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در گلستان/ جمع آوری بانک خیرین استانی



مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشوراز راه اندازی شعبه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در گلستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، مهدی احمدی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد:  بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور با این تفکر شکل گرفته است که از ظرفیت خیرین برای مساعدت زیرساخت های عمرانی استفاده شود.

وی افزود: این بنیاد از سال گذشته شکل گرفته و تاکنون سه استان خوزستان، گلستان و خراسان رضوی برای تایسیس شعبه استانی مراجعه شده است.

وی افزود: معلمی که در دانشگاه فرهنگیان تربیت می شود باید معلمی باشد که دغدغه مالی نداشته باشد، چراکه یک معلم عیسیِ روح آدم هاست و می تواند نسلی منجمد را به نسلی با جهش تبدیل کند.

احمدی ادامه داد: متاسفانه امروز جایگاه معلمی در نظر گرفته نمی شودو رهبری هم در این رابطه فرموده اند من رسیدگی به وضعیت معلمین را ارجح  می دانم.  

وی افزود: اولین اقدام ما باید تهیه بانک نیکوکاران و خیرین باشد و با مشخص کردن نیازمندی های دانشگاه به شکل جهادی شروع به کار کنیم.

احمدی گفت: کشور ما رتبه 29 جهانی در حوزه نیکوکاری در امر تحصیل را داراست، از آنجایی که ما انواع مختلف مجمع اعم از مدرسه سازان، سلامت و ... را داریم بهتر است این مجمع ها تجمیع شود.

  11 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62705
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام