به همت خیر نمونه گنبدی؛
تجهیزات بانک امانات پزشکی به 24 استان کشور ارسال شد

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، تجهیزات بانک امانات پزشکی برای 24 استان کشور که به همت حاج محمد شهرکی، خیر نمونه گنبدی تهیه شده بود ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری رونمایی و به استان های مربوطه ارسال شد.
قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور در این مراسم اظهار کرد: ما در مجمع خیرین سلامت کشور ۱۱۰ هزار نفر خیر بزرگ و کوچک داریم که همانند حاج محمد شهرکی اقدام به اجرای پروژه های این چنینی می کنند.
سیدعباس پورهاشمی گفت:  با وجود توسعه و پیشرفت‌های خوب علمی و پزشکی کشور در ۴۰ سال گذشته اما هزینه‌های حوزه بهداشت و درمان بسیار بالاست و دولت نیاز به کمک و همراهی خیرین برای احداث مراکز جدید بهداشتی و درمانی و یا نوسازی تجهیزات آن دارد.
وی تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا نمی تواند مدعی باشد که تمام تجهیزات پزشکی مردم را تامین می کند و برای تکمیل این تجهیزات ورود مردم لازم است.
پورهاشمی ضمن قدردانی از حاج محمد شهرکی برای راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۳۱ استان کشور، اظهار کرد: امثال حاج محمد شهرکی در کشور زیاد هستند  و ما باید  با الگو قرار دادن چنین افرادی ، دیگران را به انجام چنین اقداماتی تشویق کنیم.
وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور آماده توسعه بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی بوده تا این کار ارزشمند تبدیل به یک کار بزرگ ملی تبدیل شود.
قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور گفت: تاکنون بیش از 6 هزار میلیارد تومان در پروژه های حوزه سلامت کمک داشته ایم و به گفته مجمع خیرین استان یک خیرتهرانی آمادگی خود را برای احداث و راه اندازی چهارمرکز بهداشتی در گلستان اعلام کرده است

  3 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62373
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام