مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان خبر داد:
رسیدگی به 56 فقره پرونده مهم با ارزش ریالی بیش از شش هزار میلیارد ریال در مراجع قضایی

https://golestanp.ir/uploads/posts/2019-10/thumbs/1571036433_khabar.jpeg

ابوطالب قزل سفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از رسیدگی به 56 فقره پرونده مهم مرتبط با بخش منابع طبیعی در مراجع قضایی استان خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، ابوطالب قزل سفلو در جلسه شورای برنامه ریزی و حفاظت اداره کل اظهار داشت 56 فقره پرونده با ارزش ریالی شش هزار میلیارد ریال در حال رسیدگی در بخش منابع طبیعی می باشد. 
قزل سفلو گفت: 35 مورد از این پرونده ها در شهرستان گرگان و ما بقی پرونده ها در شهرستان های دیگر استان است.
قزل سفلو افزود: قطع درخت با تصرف مراتع، چرای غیر مجاز دام، قاچاق چوب، قاچاق ذغال و تصرفات اراضی ملی از جمله تخلفاتی است که برای آنها پرونده تشکیل شده است که در این بین بیشترین پرونده ها در زمینه تصرفات غیر قانونی اراضی ملی می باشد.
وی گفت منابع طبیعی یک امانت هست و حفظ و حراست این منابع ارزشمند یک وظیفه همگانی می باشد همچنین وظیفه اصلی ما حفظ و حراست از انفال و جلوگیری از دخل و تصرف به اراضی ملی است. لذا پیگیری و رسیدگی به پرونده های تصرفات اراضی ملی در اولویت کاری کارشناسان بخش حقوقی در سطح استان می باشد.

  22 مهر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62847
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام