بازدید معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از کانون اصلاح و تربیت گرگان

دکتر عباسی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از کانون اصلاح و تربیت گرگان بازدید نمود . 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، ابتدا دکتر عباسی و رضوانی و دیگر همراهان از بند نوجوان بازدید داشتند و با مددجویان نوجوان دیدار چهره به چهره و عرض حضوری بعمل آوردند .
در ادامه رضوانی مدیر کل زندانهای استان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مهمانان گفت : علت آمار زیاد مددجویان نوجوان در کانون اصلاح و تربیت استان گلستان کودکان بدسرپرست یا بی سرپرست می باشد و عدم وجود عدالت آموزشی و بازماندگی از تحصیل نوجوانان 
مدیر کل زندانهای گلستان افزود : اصلاح قانون و کارآمدی آن به مسائل روز و اجرای دقیق قانون در حق کودکان امری ضروری است . 
دکتر عباسی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک نیز در طی این بازدید اظهار داشت :  برنامه های راهبردی و سیاست های اتخاذی مسئولان و دست اندرکاران کانون در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه های آموزش و برنامه های حرفه آموزی بسیار مؤثر و نتیجه بخش و منطبق با استانداردهای شناخته شده بین المللی است .
ایشان گفت : یکی از چالشهای موجود فقدان برنامه های لازم برای دوران پس از خروج مددجویان از کانون اصلاح و تربیت می باشد که در این خصوص لازم است هماهنگی در سیاست ها و برنامه ها بوجود آید که آموزش های حرفه آموزی در کانون اصلاح و تربیت فرصت مقتنمی برای کودکان جهت اشتغال آنان ایجاد خواهد کرد که در این خصوص لازم است هماهنگی با دفتر بانوان و خانواده استانداری به عنوان مرجع متناظر استانی کنوانسیون حقوق کودک صورت پذیرد .
در پایان بازدید دکتر عباسی از تلاش های مسئولان و دست اندرکاران کانون اصلاح و تربیت و از برنامه ها و تلاش های صادقانه آنها تشکر و قدردانی نمود . 

  1 آبان 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62875
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام