استاندار گلستان در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری کانون آق‌قلا:
توجه به کانون پرورش فکری به مفهوم واقعی توجه به نسل آینده است

https://www.kanoonnews.ir/d/2019/08/13/3/831498.jpg

استاندار گلستان در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری کانون آق‌قلا که با هم‌راهی مدیرکل کانون صورت گرفت اظهار داشت: توجه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مفهوم واقعی توجه به نسل آینده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، هادی حق شناس استاندار گلستان با بیان اینکه توجه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مفهوم واقعی توجه به نسل آینده است، گفت: اگر کودکان و نوجوانان ما با کتاب آشنا شوند، منجر به پرورش یافتن نسل آینده می شود که باید جامعه را به آنها تحویل دهیم و اینجاست که توسعه به معنای واقعی اتفاق می افتد.

استاندار گلستان در بازدید از کانون آق قلا، اظهار کرد: سه مرکز فرهنگی هنری کانون در سیل اخیر در گمیشان،آق قلا و بندرگز آسیب دید که توسط "بیمه اتکائی امین کشور" با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان بازسازی می شود.

وی افزود: در سیل اخیر بخش های مختلف استان از جمله کانون پرورش فکری دچار خسارت شدند که جبران بخشی از آنها را دولت متقبل شده اما از مردم و خیران انتظار داریم که به کمک دولت بیایند تا بازسازی ها تسریع شود.

همچنین محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون گلستان نیز ضمن قدردانی از حضور و حمایت استاندار و همچنین نگاه ارزشمند ایشان به حوزه کودک و نوجوان با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های کانون گلستان در امدادرسانی فرهنگی سیل اخیر، به استعدادهای ناب کودکان و نوجوانان شهرستان آق قلا اشاره داشته و بازسازی آسیب ناشی از سیل ساختمان مرکز را به نوعی از دغدغه‌های فرهنگی استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانواده‌های ترکمن دانست.

گفتنی‌است این بازدید صبح روز دوشنبه ۲۱ مرداد با حضور استاندار گلستان، سید مصطفی کیایی خیر، نایب رئیس و مدیرعامل بیمه اتکائی امین کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت پذیرفت.

  23 مرداد 1398
بخش : آق قلا / فرهنگی
کد خبر: 62613
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام