استاندار گلستان در چهارمین تجمع بزرگ زائرین استان در حرم رضوی؛
باید آگاهی، شناخت و معرفت ما نسبت به معصومین(علیهم السلام) پس از زیارت افزایش یابد

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت زیارت بزرگان و ائمه اطهار اظهار کرد: توفیق زیارت از اهمیت بالایی برخوردار است اما باید در کنار ظواهر زیارت تلاش داشته باشیم آگاهی، شناخت و معرفت خود را نسبت به معصومین (علیهم السلام) افزایش دهیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز دوشنبه 6 آبان در چهارمین تجمع بزرگ زائرین گلستان در حرم رضوی ضمن تسلیت به مناسبت وفات پیامبر اکرم(ص) ، امام حسن (ع) و امام رضا(ع) و تقدیر از هیات های مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی استان، تصریح کرد: اکنون که توفیق زیارت برای همه ما در جوار حضرت ثامن الائمه علیه السلام فراهم شده باید از این فرصت به دست آمده و به نحو احسن بهره برداری لازم را به عمل آورده و معرفت خود را نسبت به ایشان افزایش دهیم.
وی افزود: زیارت حضرت رضا (ع) روح آدمی را عطرانگیز می کند و باید این زیارت در زندگی روزمره ما تاثیر داشته باشد.
استاندار گلستان از برنامه ریزی های صورت گرفته جهت استقرار زوار تشکر کرد و یادآور شد: باید تلاش کرد هر ساله شرایط رسیدگی و امکانات افزایش یابد. همچنین در این همایش حجت الاسلام و المسلمین ولی نژاد ضمن خوش آمدگویی , توضیحات در خصوص چگونگی حضور هیئت های مذهبی در استان و گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

  6 آبان 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62888
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام