نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان:
امامزادگان بدعت ها را از اسلام راستین زدودند

https://golestan.oghaf.ir/_WebAppFiles/golestan/News/Images/42bc834c-5b10-4bd1-8b42-69bc6b2e6a09.jpg

صبح امروز ۹ آبان در آیین رونمایی از پوستر فراخوان آثارکنگره بین المللی حضرت یحیی بن زید (ع)آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان با بیان اینکه امامزادگان بدعت ها را از اسلام راستین برداشتند، افزود: امامزادگان شخصیت هایی بودند که آن پوشش و بدعت هایی که بر اسلام راستین توسط حکام بنی امیه و بنی عباس شکل گرفته بود را زدودند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، آیت الله نورمفیدی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان صبح امروز در آئین رونمایی از پوستر فراخوان آثار کنگره بین المللی حضرت یحیی بن زید(ع) که با حضور  حجت الاسلام والمسلمین عادل معاون محترم فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف وامور خیریه ،و جناب دکتر حق شناس استاندار محترم  و روسای کمیته ها و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید. اظهار کرد: وحدت و اتحاد مسلمان ها بر اساس آیات قرآن خواسته خدا است و تفرقه  خواسته شیطان است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: کسی که نسبت به وحدت جامعه کوشا است به دنبال خواسته خدا است و افرادی که تفرقه می اندازند در بند شیطان هستند.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: شیطان به دنبال این است که بین ما انسان ها تفرقه ایجاد کند، فاصله ما با دوران رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) بیش از ۱۴ قرن است و امت ها به دنبال این هستند که این فاصله زمانی را بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: یکی از عواملی که می تواند این فاصله زمانی را بردارد  امامزادگان هستند، شخصیت هایی که به دنبال این بودند که آن پوششی که حکام بنی امیه و بنی عباس بر اسلام راستین قرار دادند بردارند و مردم را با چهره ی حقیقی اسلام آشنا کنند.

آیت الله نورمفیدی ابراز داشت: حذف بدعت ها و پوشش های دروغین که به نام دین بر پیکر مقدس دین پوشیده می شد کار بسیار مهمی است و در این راستا بیشترین سهم را خاندان رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) داشتند و حق بزرگی بر نسل های آینده دارند.

وی افزود: وظیفه داریم نسبت به امامزادگان شرایط تکریم را تا حد مقدور انجام دهیم، و مدیرکل اوقاف و امور خیریه در این مسیر تلاش های زیادی را انجام داده اند 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان یادآور شد: ارتباط ما با رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) از طریق امامزادگان  و حوزه های علمیه روز به روز محکمتر شود.

  9 آبان 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62895
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام