با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان؛
پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد رونمایی شد

پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد با حضور آیت الله نورمفیدی در گرگان رونمایی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد شامگاه جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و جمعی از مسئولان رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان در این مراسم با بیان اینکه فیلم کوتاه طنین مسجد از ابتکارات مسجد صاحب‌الزمان(ع) گرگان بوده است، اظهار کرد: این جشنواره از دو سال گذشته شروع‌ شده و مورد توجه مسئولان کانون مساجد کشور قرار گرفته تا به‌عنوان یک جشنواره ملی دنبال شود.

عادله کشمیری افزود: سال گذشته ۸۷۲ اثر به دبیرخانه دومین دوره این جشنواره ارسال شد و قرار بر این شده تا در این جشنواره جوانان سبک زندگی اسلامی را با ساخت فیلم‎های کوتاه مستد و نماهنگ ترویج ‎کنند.

مسئول دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد استان گلستان هم در این مراسم گفت: این جشنواره سال گذشته تأثیر خوبی در سطح جامعه داشته است .
مهدی بیگی تصریح کرد: پیدایش این جشنواره الهام گرفته از حضور نماینده ولی‌فقیه در زمان جنگ در مسجد صاحب‌الزمان(ع) گرگان و در ایام شهادت حاج غلامرضا نوده شریف بود، آیت‌الله نور مفیدی یک یادداشتی در این مسجد نوشتند و این امر منجر به الگوگیری نوجوانان از آن نوشته شد.

مسئول دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد استان گلستان با بیان اینکه با کمبود امکانات و اعتبارات کانون فرهنگی و هنری مسجد در کشور تلاش شد که این جشنواره برگزار شود، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون تومان برای برگزاری این جشنواره اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: تولیدات هنرهای دینی به‌صورت کلیپ و فیلم کوتاه یک‌دقیقه‌ای تا ۵ دقیقه‎ای در این جشنواره در نظر گرفته‌شده است.

  27 بهمن 1397
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 61142
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام