مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
مسئولیت فرصتی برای خدمتگذاری است

https://golestanp.ir/uploads/posts/2019-12/thumbs/1575964758_6a2o2359.jpg

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را فرصتی برای خدمتگذاری بیشتر و امانتی الهی عنوان کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سعید مازندرانی در آیین معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی آبادکتول اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامیبه عنوان امانت و فرصت برای خدمتگذاری بیشتر است و قبول مسئولیت در نظام اسلامی یعنی قبول زحمت بیشتر.

وی با اشاره به حدیثی از امام عسکری (ع) مسئولیت‌ها در نظام اسلامی را امانت الهی دانست و اضافه کرد:‌ باید با تلاش برای رفع مشکلات مردم این امانت را به درستی حفظ کرده و به مسئولان بعدی واگذار کنیم.

مازندرانی تصریح کرد: وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار گسترده است و نقش تاثیرگذاری در بخش های مختلف دارد که ارتباط تنگاتنگ با مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر یکی از ویژگی های مهم در حوزه تعاون و کار است لذا انتظارات مردم، مسئولیت در این حوزه را برای ما سنگین تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان علی آباد کتول به لحاظ رشد شاخص های ارزیابی جزء شهرستان های خوب و فعال است و این روند باید با تلاش مضاعف حفظ شود.

در این مراسم سعید پوراسفندیاری به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی آباد کتول معرفی و از تلاش های محمد سرگلزایی قدردانی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: مسئولیت فرصتی برای خدمتگذاری است

  20 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63003
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام