استاندار گلستان در همایش روز راهداری:
حمل و نقل کارآمد در کاهش قیمت کالاها موثر است

استاندار گلستان گفت: حمل و نقل در زنجیره تامین کالا، نقش به سزایی در کاهش قیمت تمام شده کالاها دارد و حمل و نقل کارآمد و کم هزینه به افزایش سطح رفاه عمومی کمک می کند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز پنجشنبه ۲۸ آذرماه در همایش  گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری افزود: امنیت و آرامش سفر بدون حضور نیروهای راهداری، پلیس، اورژانس و هلال احمر ممکن نیست.
وی افزود: اگر یک روز حمل و نقل اعم از بار و مسافر مختل شود، زندگی امکان پذیر نخواهد بود و آن زمان اهمیت این بخش نمایان می شود.
دکتر حق شناس خاطرنشان کرد: ما در استان ظرفیت های بالقوه ای از جمله مرزهای زمینی، دریایی و هوایی داریم که باید به نحو مطلوب از آنها بهره ببریم زیرا رونق این بخش ها منجر به تقویت حمل و نقل می شود.
استاندار گلستان با اشاره به آمار بخش حمل و نقل استان در ۸ ماهه سال جاری گفت: در این مدت ۱۶ هزار کامیون از مرزهای زمینی تردد داشته و ۲۴۰۰ واگن نیز کالا جابجا کرده اند که این آمار در مقایسه با آمار کشوری مطلوب نیست.
دکتر حق شناس از راهداری استان به جهت حضور فعال در بازسازی خسارت سیل که ۴۰۰ میلیارد تومان برای این سازمان هزینه در پی داشته است، قدردانی کرد.

  28 آذر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63035
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام