رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت در گلستان

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/11/03/1398110310332875119473204.jpg

رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر صبح امروز در گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: این رزمایش به مناسبت چهل سالگی تاسیس شجره طیبه بسیج و در راستای برنامه‌های سالانه گردان‌های بسیج، با هدف حفظ آمادگی و اقتدار و امید آفرینی در جامعه، تقویت سازمان رزم و بکارگیری توان بسیجیان در حوادث غیرمترقبه و سایر امور مردم‌یاری با حضور ۵۵گردان امروز و فردا در استان برگزار می‌شود.
سردار حسین معروفی افزود: در مدت برگزاری این رزمایش، خدماتی از جمله توزیع تعداد یک هزار و یکصد سبد معیشتی خانوار به ارزش یکصد و ۶۵میلیون تومان، بکارگیری ۳هزار و ۲۹۸بسیجی و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی، اعزام ۱۴تیم پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان، اعزام ۶تیم دامپزشکی و پخش دارو به همراه تیم‌های پزشکی به مناطق کم برخوردار استان ارائه خواهدشد.
وی اضافه کرد: همچنین در قالب این رزمایش یکصد و ۵۰طرح عمرانی، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات اجتماعی در مناطق هدف، تامین و تحویل مصالح ساختمانی برای ۲۵طرح عمرانی کوچک در مناطق محروم استان انجام می‌شود.

  3 بهمن 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63152
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام