مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:
مردم همدلی و همزبانی را در 2 اسفند به دنیا ثابت خواهند کرد

https://basijnews.ir/files/fa/news/1395/8/20/788325_320.jpg

حجت‌ الاسلام ولی نژاد اظهار کرد: مردم همدلی و همزبانی را در 2 اسفند به دنیا ثابت خواهند کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با  اصحاب رسانه اظهار داشت: باردیگر ملت سرفراز ایران اسلامی در 2 اسفند حماسه دیگری را رقم خواهند زد اگر چه همواره ملت ایران در گردنه های سخت، حماسه های عظیمی را خلق نموده اند ولکن در مقطع کنونی دو نگاه به سوی ایران اسلامی معطوف است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود:حضرت  امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی مردم را صاحبان اصلی نظام دانسته و مشارکت آنان را ضامن تداوم انقلاب بیان داشته اند و ایشان همچنین همبستگی میان مردم را عامل اصلی خنثی نمودن توطئه های دشمنان در داخل و خارج می دانستند.
وی گفت: امام بزرگوار(ره) بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید نموده و بر این اعتقاد بودند که میزان رای مردم بعد از انقلاب نباید در مقایسه با قبل از انقلاب از سطح کمتری برخوردار باشد چرا که تبلیغات دشمنان در خارج از کشور و شکست خوردگان سیاسی در داخل ، آن را بهانه ای برای ناکارآمدی و مایوس شدن مردم از انقلاب و نظام دانسته و از آن بهره برداری های مغرضانه سیاسی می کنند ودر این میان نیز اسلام را متهم خواهند نمود که از عهده اداره کردن جامعه و تامین خواسته های مردم بر نمی آید .
ولی نژاد با اشاره به نگاه دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی به رهبری آمریکا  بیان کرد: آنها مدتهاست در تلاشند تا حضور مردم را کمرنگ، اعتماد بین مردم و نظام را کاهش، دل سردی در انتخابات را حاکم و با این سرمایه گزاری خویش آزموده را بار دیگر بیازمایند ولی امروز مردم ما از  شرارت های دشمنان آگاهند و با تاسی از  سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی آموخته اند که در همه شرایط باید از انقلاب دفاع و از رهبری پیروی و اطلاعت کنند.
وی اظهارداشت:نگاه دوستان و علاقمندان به انقلاب اسلامی در جهان آنهائیکه با انقلاب مانوس و با امام حیات پیدا کرده و با رهنمود های مقام معظم رهبری جان تازه ای گرفته و با اقتدار ایران مقتدارانه قدم به جلو بر میدارند یقیناً با خلق حماسه ملت ایران در 2 اسفند با دلگرمی بیشتر به مبارزه حویش ادامه خواهند داد.
عضوشورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران امید ملتهای مظلوم و تکیه گاه محکم رزمندگان در جبهه های حق علیه کفر والحاد و شرک است امروز رزمندگان در سوریه و لبنان و فلسطین و یمن و عراق و.. . با تکیه بر تفکر بسیجی ملت ایران در حال مقاومت و پیش روی است.
ولی نژاد خاطر نشان کرد: ما یاد گرفته ایم که به ملت توصیه نکنیم و آموختیم که به ملت بگوئیم که ما نیز با شما در خلق حماسه 2 اسفند خواهیم آمد و برگ زرینی دیگری را در انقلابمان ورق خواهیم زد و و با شادی ملت بزرگ ایران، به سمت ساختن ایران بزرگ خواهیم رفت و ایران را سربلند تر از گذشته و عزتمندتر از دیروز در تاریخ ثبت و به نسل آینده خواهیم آموخت که به هوشیاری و تشخیص درست گذشتگان بالیده و مباهات نمایند.

  30 بهمن 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63239
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام