استاندار گلستان در دیدار با فرماندهان انتظامی استان؛
دولت در سایه امنیت موفق به اجرای پروژه های توسعه محور شده است

استاندار گلستان با اشاره به همراهی تمامی قوا, نیروهای مسلح و ارکان نظام در راستای پیشرفت کشور اظهار کرد:دولت در سایه امنیت و آرامشی که نیروهای مسلح در کشور ایجاد کرده‌اند , موفق به اجرای پروژه های توسعه محور شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس امروز چهارشنبه ۵ شهریور در دیدار با سرهنگ فاضل دادگر  و فرماندهان نیروی انتظامی استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان تصریح کرد: نهضت امام حسین علیه السلام شعله ای است که در طول صدها سال خاموش نشده و همواره شور و شعور این عزاداری در مردم پابرجا مانده است.
وی افزود: همواره در دل هر تهدیدی فرصتی وجود دارد و امروز در هنگامه شیوع ویروس کرونا شاهد شعور و معرفت بالایی از هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسمات عزاداری با رعایت نظم و پروتکل های بهداشتی هستیم.
استاندار گلستان با اشاره به تحریم‌های یک طرفه و ظالمانه ای که از اردیبهشت ۹۷ آغاز شده و همچنان ادامه دارد,  گفت: در ۴ ماهه اول امسال یک بیستم درآمد نفتی و ۷۰ درصد درآمد مالیاتی محقق شده در حالی که نفت و مالیات تعیین کننده بیش از ۹۴ درصد بودجه کشور هستند.
دکتر حق شناس یادآور شد: دولت طی دو سال گذشته از طریق اسناد خزانه و اوراق مشارکت توانسته است کمبودهای مالی را تامین کند و در چنین شرایطی میزان افتتاحات و کلنگ زنی های هفته دولت در گلستان دو برابر سال قبل و ۴ برابر سال ۹۷ شده است .
وی ادامه داد: تدبیری که در کل نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته منجر به خدمت رسانی شده است و در واقع هفته دولت متعلق به تمام قوا نیروهای مسلح و ارکان نظام است و قوه مجریه با همراهی دیگر قوا تاثیر گذار است.
استاندار گلستان با اشاره به خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید گفت: تا پیش از این دولت ۱۵۰ سد در کشور به بهره برداری رسید و در این دولت این رقم به ۲۰۰ سد رسیده است , تولید برق تا پیش از دولت تدبیر و امید ۵۰ هزار مگاوات بوده و در این دولت ۲۰ هزار مگاوات بر تولید برق کشور افزوده شده است همچنین تولیدات پتروشیمی در این دولت دو برابر تمام سنوات قبل شده است.
دکتر حق شناس اظهار کرد: خوشبختانه بارش های خوبی در سال آبی گذشته اتفاق افتاده و تولید محصولات کشاورزی استان رشد قابل توجهی داشته دولت نیز همراهی خوبی با کشاورزان کرده است, بگونه‌ای که علی رغم تنگناهای مالی در سال جاری ۳۰۰ هزار تن بیش از سال گذشته گندم کشاورزان خریداری شده و تمام مطالبات گندمکاران و کلزاکاران با رقم بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تا امروز پرداخت شده است.
لازم به ذکر است در این دیدار سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی استان و دیگر فرماندهان انتظامی استان گلستان دغدغه‌های خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.

  5 شهریور 1399
بخش : جامعه
کد خبر: 63724
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام