رییس کارگروه بانوان ستاد دهه فجر گلستان:
گلستان 36شهیده زن دارد/ اجرای 2291 برنامه در ایام دهه فجر

رییس کارگروه بانوان ستاد دهه فجر گلستان گفت:  36شهیده زن در استان داریم که 23 نفر از آنها جزو شهدی منا، 13 نفر شهدای انقلاب و یک نفر شهیده زن که دو روز مانده به پیروزی انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، رجبی ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: 2291برنامه در دهه فجر توسط دستگاه های اجرایی در مرکز استان و شهرستان ها اجرایی می شود.

وی افزود: تعداد 99 برنامه شاخص در شهرستان ها و مرکز استان در این ایام در حوزه بانوان اجرائی می شود.

رجبی ادامه داد: زنان در حالی که به امورات زندگی و خانواده رسیدگی میکنند باید در جامعه نیز حضور اجتماعی داشته باشند و این حضور منوط به حفظ شان و جایگاه آنان است.

وی در رابطه با آسیب های اجتماعی حوزه زنان نیز گفت: آن اندازه که در حوزه آسیب های اجتماعی و رصد آن ها ورود کرده ایم در حوزه پیشگیری و انجام برنامه های پیشگیرانه و چرایی وجود  آسیب ها ورود نکرده ایم.

رجبی افزود: زنان برای حضور خود در عرصه های اجتماعی نیازمند محیطی امن و آرام هستند که این محیط باید با حمایت مردان و اجرای برنامه های صحیح پیشگیرانه در حوزه عفت عمومی برای آنان مهیا شود.

  4 بهمن 1400
بخش : جامعه / بانوان / ایثاروشهادت
کد خبر: 66220
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام