صدور بیش از 100 گواهینامه مهارت آموزی سربازان وظیفه در سال جاری

صدور بیش از 100 گواهینامه مهارت آموزی سربازان وظیفه در سال جاری

رئیس بازرسی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از صدور بیش از 100 گواهینامه مهارتی برای سربازان در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، بنیامین مرتضی رئیس بازرسی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته دو دوره تجارت الکترونیک و اینترنت اشیاء به منظور افزایش مهارت سربازان وظیفه برگزار شد.
وی این دوره ها را در راستای تفاهم نامه منعقده فی مابین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات دانست و گفت: با اجرای این تفاهم نامه این امکان برای سربازان فراهم شده تا در دوران خدمت سربازی به یادگیری مهارت های ICT بپردازند.
مرتضی با اشاره به اهداف این تفاهم نامه افزود: هدف از برگزاری دوره ها توانمندسازی سربازان وظیفه است تا بتواند پس از اتمام دوره‌ی سربازی، وارد بازار کار شوند.
وی در خصوص جزئیات این دوره گفت:120 نفر در دوره مربیگری نیروهای پایور از یگان‌های مختلف آجا، ناجا و سپاه شرکت کردند که از این تعداد، 101 نفر در آزمون ورودی قبول شدند.

  24 اردیبهشت 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63433
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام