نقاط دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در استان افزایش یافت

دسترسی همگانی روستاییان به اینترنت پرسرعت همراه با رومینگ ایرانسل

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از توسعه و افزایش نقاط تحت پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه در استان خبر داد.
به گزارش گلستان فردا، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به پایش انجام شده در خصوص پوشش تلفن همراه در سراسر استان اظهار داشت: برخی از نقاط استان با ضعف پوشش ارتباطی روبرو هستند که با همسان سازی اپراتورها (رومینگ ملی) وضعیت دسترسی مشترکین تلفن همراه به اینترنت پرسرعت در اکثر نقاط بهبود یافته است.
وی افزود: از این رو هر یک از مشترکین تلفن همراه که سیم کارتش در نقطه مورد نظر فاقد پوشش اینترنت پرسرعت بود، می توانند با انتخاب اپراتور دیگر، بدون هیچگونه هزینه اضافی و با استفاده از بسته های سیم کارت خود از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به شرایط کنونی و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا استفاده از پوشش ارتباطی صوت و دیتا مشترکین با رشد همراه بوده است و همکاران ما در تمامی بخش های ارتباطات و فناوری اطلاعات تمام امکانات خود را به منظور ارائه خدمت با کیفیت به کار بسته اند تا اختلالی در فرآیند سرویس دهی به وجود نیاید.

  12 اردیبهشت 1400
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 64310
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام