سرپرست فرمانداری گرگان:
زیرساخت های شهر سرخنکلاته نیازمند تقویت است

سرپرست فرمانداری گرگان بر تقویت زیرساخت ارتباطی در سرخنکلاته تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجت یزدویی در جلسه بررسی مشکلات زیرساخت شبکه اینترنت سرخنکلاته که با حضور امام جمعه شهر سرخنکلاته، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس مخابرات شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: با توجه به ضعف شبکه اینترنت، ایجاد و ارتقا زیرساخت ها و برقراری شبکه های ارتباطی پایدار که از مطالبات بحق مردم است بایستی دستگاه های متولی نسبت به این موضوع اهتمام جدی تری داشته باشند.

وی به سرعت پایین اینترنت اشاره کرد و افزود: انتظار است با توجه به سیستم آموزشی کشور و نیاز دانش آموزان، دانشجویان و معلمان، شهر سرخنکلاته و روستاهای اطراف آن به اینترنت پر سرعت مجهز شود.

در ادامه مقرر شد شهرداری و شورای شهر، زمین مناسب جهت نصب تجهیزات مخابراتی را هرچه سریع تر فراهم کنند.

رییس مخابرات شهرستان نیز در این جلسه تاکید کرد؛ بلافاصله پس از جانمایی استقرار تجهیزات و فراهم شدن زمین مناسب شرکت مخابرات اقدام لازم را در خصوص برقراری ارتباط بهتر تلفن همراه و اینترنت پر سرعت انجام خواهد داد.

  17 اسفند 1400
بخش : گفتگو / اقتصادی
کد خبر: 66511
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام