مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
بیش از هزار مبلغ به مناسبت ماه رمضان به شهرهای گلستان اعزام شدند

http://media.shabestan.ir/Original/1397/06/14/IMG08573607.jpg

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اعزام بیش از هزار مبلغ در سطح گلستان خبر داد و گفت: تمامی مساجد، هیئت های مذهبی، اماکن مذهبی استان که نیاز به مبلغ داشتند در ماه مبارک از وجود روحانیون بهره مند شدند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار ، ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای مومنان و مسلمانان دانست و اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی برای خود سازی است.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 100 ها برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از اعزام بیش از هزار مبلغ در سطح گلستان خبر داد و گفت: تمامی مساجد، هیئت های مذهبی، اماکن مذهبی که نیاز به مبلغ دارند در ماه مبارک از وجود روحانیون بهره مند خواهند شد که این افراد در این ایام به مباحث فرهنگی، دینی، احکام شرعی و یا سایر خدمات خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: برگزاری محافل قرآنی  چون کرسی تلاوت، عصری با قرآن، شبی با قرآن از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان است که در ایام ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.
ولی نژاد از برگزاری همایش قرآنی در گنبد خبر داد و اظهار کرد: این برنامه همه ساله در استان برگزار می شود که امسال با بیش از هزار نفر مهمان در شهرستان گنبد اجرایی می شود.
وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تمام روحانیونی که در روستاها مستقر هستند در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را برگزار خواهند کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برنامه های مختلف در دهه اول، دوم و سوم  ماه رمضان اجرایی می شود که در دهه اول برنامه ها طبق روال انجام می شود که این برنامه ها در دهه دوم از تراکم بیشتری برخوردار خواهد شد و در دهه سوم تمامی برنامه ها وسعت پیدا می کند.
وی یادآور شد: روزهای پایانی ماه مبارک رمضان همزمان با سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) است که سعی کردیم برای تمام مناسبت ها برنامه داشته باشیم.
ولی نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه همایش طلایه داران تبلیغ همه ساله قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در استان برگزار می شد و امسال هم این برنامه در دستور کار قرار داشت اما با جاری شدن سیل در برخی از شهرهای گلستان هزینه این همایش صرف کمک به سیل زدگان استان شد.
وی افزود: در حادثه سیل علما حضور بسیار پررنگی داشتند و کارهای فراوانی چون کمک فیزیکی به سیل زدگان، توزیع غذا، ارائه مشاوره و انجام کارهای فرهنگی را در منطقه بر عهده داشتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: علما از همان روزهای ابتدایی در مناطق سیل زده حضور داشتند و چون بحران همچنان ادامه دارد علما هم در کنار مردم سیل زده هستند و به همین منظور تصمیم بر این گرفته شد همایش طلائیه داران تبلیغ لغو و هزینه آن صرف سیل زدگان استان شود.
وی نقش علما را در حادثه سیل بسیار برجسته دانست و یادآور شد: در حادثه سیل علما در کنار مردم و برای مردم حداکثر همکاری را با مسئولان داشتند که این همکاری همچنان ادامه دارد و تا رفع مشکلات نهایی این حضور همچنان در منطقه پر رنگ است.

  18 اردیبهشت 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61993
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام