مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:
برنامه های متنوعی در چهل سالگی انقلاب در گلستان برگزار می شود

گرگان- مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب و ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ولی نژاد ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: دشمن در طول چهل سال انقلاب اسلامی ترفند های مختلفی را در رابطه با ضربه زدن به انقلاب و کم رنگ کردن علاقه مردم به انقلاب و نظام به کار برده است که تا به امروز موفق نبوده است.

وی افزود: در حال حاضر دشمن بعد از ناموفق بودن در زمینه های اقتصادی از طریق تهاجم های فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام و تضعیف روحیه انقلابی مردم رادارند اما امسال هم مردم با حضور خود در برنامه های ایام الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن به آنان نشان خواهند داد که همچنان بر عقیده خود مبنی بر حفظ نظام ایستاده و اجازه نخواهند داد دشمن با این ترفندها به انقلاب ضربه بزنند.

ولی نژاد افزود: ستادی در کشور و در تمامی استان ها ایجاد شده است که به نوعی برخی موارد فرهنگی در خصوص مباحث دینی و فرهنگی که ممکن است با اصل این موضوعات مغایرت داشته باشد، را رصد کرده و پیگیر آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه در زمنه اجرای فعالیت های فرهنگی همواره بودجه های جمایتی مردم فراتر از بودجه های دولتی است، گفت: با توجه به اینکه بودجه های دولتی با نوسان های مختلفی در پرداخت روبرو است لذا تجربه نشان داده حضور و حمایت مردم در بخش های فرهنگی و مذهبی از جمله مساجد بیانگر موفقیت مردم در این بخش بوده است.

ولی نژاد اد امه داد: وجود دو هزار و 300 مسجد و دو هزار هیات مذهبی در استان  نشان میدهد که مردم در اداره کردن بخش های فرهنگی موفق تر از بودجه های دولتی عمل می کنند و می توان بسیاری از فعالیت های فرهنگی را برای ارائه راهکار های جدید تر و کارآمد تر به مردم  سپرد.

  وی در پایان با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی درد جدی در استان گلستان است، اظهار کرد: پایگاههای مختلفی در مناطق آسیب دیده ایجاد شده است اما همچنان نیازمند فعالیت های بیشتری بر ای رفع آسیب ها از این مناطق هستیم که نیازمند حمایت همه دستگاههای اجرائی و فرهنگ سازی است.

به گفته وی رسانه ها نقش مهمی در انعکاس اسیب های و پیگیری آن ها از مدیران و کاهش این آسیب های دارد.   

  8 بهمن 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61027
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام