با شروع فصل گرما صورت گرفت؛
آغاز کلاس‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی کانون گلستان ویژه‌ی تابستان

http://www.kanoonnews.ir/d/2019/06/22/3/821601.jpg

همزمان با شروع فصل تابستان، کلاس‌های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری آغاز شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری کانون گلستان با انجام فعالیت‌هایی همانند روخوانی و معرفی کتاب، آموزش کاردستی، نمایشنامه‌خوانی، آشنایی با قرآن و حدیث، نمایش فیلم کوتاه، بازی و سرگرمی،معرفی سرزمین و شخصیت،کارگاه نقاشی، نمایش عروسکی، تفکر خلاق و ... نقش موثری در مهارت ورزی، توانمندسازی، کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فردی جامعه هدف خود ایفا می کنند.

کانون پرورش فکری گلستان در حال حاضر با دارا بودن ۹ کتابخانه سیار روستایی و شهری به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق شهری کمتر توسعه یافته خدمات متنوع فرهنگی، هنری، علمی و اسلامی ارائه می دهد.

لازم به توضیح است با توجه به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبنی بر ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف، تمامی فعالیت‌های کارگاهی این مراکز در سه ماهه فصل تابستان به صورت رایگان می باشد.

  1 تیر 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62351
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام