سردار معروفی در همایش ادبی امام لاله ها:
کاسبی عده ای امروز خالی کردن دل مردم است اما امام جامعه می گوید نه جنگ می شود نه مذاکره میکنیم/مراقب باشیم جنگ و دفاع مقدس را در خاطره خلاصه نکنیم/نتیجه ی ایستادگی آن روزها بازدارندگی امروز ملت ماست

نتیجه تصویری برای سردار معروفی

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: آن روزها با دست خالی در برابر دشمن ایستادیم که نتیجه ی آن امروز باعث بازدارنگی بزرگ ملت عظیم شان ایران شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در همایش ادبی امام لاله ها که با حضور اساتید و دانشجویان در سالن ابن سینا دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد گفت: مراقب باشیم جنگ و دفاع مقدس را در خاطره خلاصه نکنیم و این اجحاف در حق دفاع مقدس وشهدا است.

وی افزود: دفاع مقدس را باید همزمان با خاطرات آن با یک تحلیل واقعی از عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی ، رزمندگان غیرتمند و سلحشور ، هدایت کننده انقلاب و ملت بزرگ ما بررسی کرد.

معروفی با بیان اینکه جنگ عراق ، جنگ با یک کشور نبود تصریح کرد:بعد از جنگ جهانی دوم ، اردوگاه شرق به سرکردگی شوروی سابق و اردوگاه غرب به سرکردگی ایالات متحده در جنگ سرد بودند اما در مقابله با انقلاب اسلامی بعد از جنگ جهانی دوم بر سر یک میز نشستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: راهبرد دشمن در سال های آغازین جنگ تحمیلی با امروز تفاوتی نکرده بلکه نحوه ی اجرا و روش دشمن تغییر داشته و در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و به ویژه جنگ اقتصادی ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه راه دشمن را همان راه گذشته است و فقط راه رسیدن به هدف تغییر کرده بیان داشت: تنها دشمن ما صدام و عراق نبود بلکه او فقط مجری فرمان برای زدن ملت ایران بود و خواست کوچک و هدف حداقلی آنها جدا کردن قسمتی از ایران که با هدف شکستن قدرت ما دنبال می شد بود.

معروفی هدف اصلی دشمن که از اردوگاه غرب و شرق تشکیل می شد را زدن کانون بزرگ جهان اسلام و جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا دانست و یادآور شد: این نیست که امروز بگوییم دشمن ما بزرگ است ، بلکه آن روزی که ما چیزی برای مقابله با آن نداشتیم دشمن ما بزرگ بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:امروز در حوزه ی پهپاد حرف اول را در منطقه میزنیم و موشک های نقطه زن داریم ، در صورتی که آن روز ها موشکی با برد 200 تا 300 کیلومتری شهید طهرانی مقدم را آنهم در اواخر جنگ به دست آوردیم که آنهم امام(ره) اجازه ی شلیک آنرا نمیداد و می فرمودند ابتدا به مردم عراق اعلام کنید آن مناطق را ترک کنند بعد مناطق نظامی آنها را بزنید.

وی افزود: آن روزها با دست خالی در برابر دشمن ایستادیم که نتیجه ی آن امروز باعث بازدارنگی بزرگ ملت عظیم شان ایران شده است.

معروفی با اشاره به اینکه در یک ساله اول جنگ به دلیل تفکر لیبرالی پوسیده ی وابسته به غرب در دولت ضرر کردیم تصریح کرد: حاکمیت فرماندهی کل قوا در دست یک شخصیت لیبرال بود که اعتقادی به ارزش های انقلاب اسلامی و انسان ها و امام الهی نداشت.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه در سال دوم جنگ و زمانی که تفکر لیبرالی وابسته به غرب از کشور محو و تفکر انقلابی جایگزین آن شد و حاکمیت جبهه ی انقلابی شکل گرفت پیروزی های بزرگی اتفاق افتاد خاطر نشان کرد: ملت ایران زمانی که فهمید در تصمیم خود مبنی بر انتخاب بنی صدر اشتباه کرده پای اراده ی انقلابی مجلس مبنی بر عزل بنی صدر ایستاد و باعث شد آن کسی که 11 میلیون رای داشت با رورسری و چادر از کشور خارج شود.

وی در ادامه شهید رجایی و باهنر را الگویی برای انقلاب اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: زمانی که شهید احمد کاظمی به شهادت رسید انتظارمان این بود که رسانه ها اعلام کنند فرمانده فتح خرمشهر به شهادت رسید که آنرا نگفتند.

معروفی با بیان اینکه فتح خرمشهر ، فتح خاک نبود تصریح کرد: بعد از فتح خرمشهر شور و شعف خاصی به ایران اسلامی برگشت و جان دیگری درر جبهه ی اسلام پدید آمد و نقطه ی عطف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس شد.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: فرمانده ی آن طرف مردی خونخوار و جاه طلب که به جز خود به چیز دیگری فکر نمی کند و این طرف نیز پیر مردی خدایی و الهی و کارشناس دین که همه چیز را برای مردم و اسلام میخواهد و برای خودش چیزی نمی خواهد و زمانی که خرمشهر را گرفتیم فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد تا خدا را فراموش نکنیم.

وی گفت:مراقبت امام در جبهه ی اسلام همانند پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) و سید الشهدا بوده و این محکمه باقی است.

معروفی در ادامه گفت: رویش های معنوی انقلاب را در همین ایام لیالی قدر در تپه ی نورالشهدا ، مسجد جامع و در کوچه ها و خیابان ها و مساجد و تکیه ها میتوان می بینیم و اینکه چند نفر را در کوچه و بازار میبینیم و میگویم انقلاب از دست رفت اشتباه است و این خبرها نیست.

فرمانده سپاه نینوا افزود: ملتی که شهادت را الگوی اساسی و بالاترین و تاجرانه ترین مرگ خود می داند و پرورش یافته حسین بن علی هستند را از دشمنی میترسانند که برای قضای حاجت خود حتی حاضر نیست از تانک پیاده شود و به خود پوشک می بندند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز یک عده کاسب شده و دل مردم را خالی می کنند اما امام جامعه می گوید نه جنگ میشود نه مذاکره میکنیم و مذاکره یعنی شکستن مقاومت ما و اگر مقاومت ملت ایران شکسته شود در دنیا هیچکس جرات نمیکند در برابر دشمن مقاومت کند.

معروفی گفت: امروز ما در مسئله ی مقاومت تنها الگوی مردم مسلمان نیستیم بلکه الگوی تمام مردم دنیا هستیم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: ما جان خود را هم برای مردم می دهیم و این مردم خط قرمز ما هستند و فرقی هم نمی کند که شیعه باشد یا سنی.

  7 خرداد 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 62173
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام