سردار معروفی در یادواره شهدای روستای هاشم آباد گرگان:
ما به شهیدان بدهکاریم/ امروزه تن‎نمایی در جامعه مقابله با خون شهیدان است/تحریم کردن یک دیپلمات دارای مفهوم بسیار است

https://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1398/05/11/13980511000002_Test_PhotoN.jpg

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: یادواره‎های شهدا راهی برای حفظ آرمان‎های شهدا و انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، سردار حسین معروفی شامگاه پنج‎شنبه در پانزدهمین یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای هاشم‎آباد اظهار کرد: بزرگترین مؤلفه قدرت نرم ما شهیدان هستند.

وی با بیان اینکه ما به شهیدان بدهکاریم، افزود: امروز صحنه امتحان نخبگان است اما می‎بینم توده‎های مردم از نخبگان جلوتر هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه مردم به وسیله فرهنگ حسینی برای بقای انقلاب اسلامی مقاومت می‎کنند ، اذعان کرد: شهیدان از حلال گذشتند تا جامعه از حرام چشم‎پوشی کند.

معروفی با طرح این پرسش که آیا امروز این تن‎نمایی که در حال رخ دادن است مقابله با خون شهیدان نیست، متذکر شد: مگر شهیدان ما دل و احساس و همسر و فرزند نداشتند؟

وی هدف از برگزاری یادواره‎های شهدا را راهی برای حفظ آرمان‎های شهدا و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: آیا این همه شهید تقدیم کردیم که امروز بی‎غیرتی و دین‎زدایی و دوری از حسین(ع) و فاطمه(َس)و زینب(س) را ببینیم و عده‎ای هم بخاطر مشکل معیشتی در مقابل این مسائل کوتاه بیایند؟!

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: جنایت مغول‎ها را که مرور کنیم پشتمان می‌لرزد اما در جنگ هشت ساله افتخار می‎کنیم که ناموسمان را حفظ کردیم.

معروفی تأکید کرد: دشمنان مطرح می‎کنند که ما با دولت و نظام ایران مشکل داریم اما این دروغی بیش نیست، مگر دارو و کالاهای اساسی برای دولت است!

وی اضافه کرد: دعوای دشمنان با ملت ایران است که پای آرمان‎ها و ارزش‎های خود ایستاده‎اند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز مشاهده کردیم که وزیر امور خارجه کشورمان را هم تحریم کردند و تحریم کردن یک دیپلمات دارای مفهوم بسیار است خاطر نشان کرد: امروز همه باید به این نتیجه برسند که حرف امام مان از سیاسی کاری نیست بلکه عین حقیقت و هدایت الهی است.

معروفی گفت: آقا فرمودند دشمن غیر قابل اعتماد است و این مفهومش اینست که نگاه ما نباید همانند اول انقلاب و در زمان بنی صدر با تفکر غربی لیبرالی پوسیده به خارج از کشور باشد.

وی نتیجه ی نگاه به خارج از کشور را نفوذ عنوان کرد و افزود:نمونه ی بارز نگاه به بیرون را میتوانیم در مسائل اقتصادی ببینیم ، در صورتی که باید نگاه و تکیه مان به داخل و جوانان باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به بیانیه ی گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآورد شد: همگان دیدند که مخاطب بیانیه گام دوم جوانان بودند و این نشان دهنده ی آن است که نگاه امام امروزمان همانند امام دیروزمان به جوانان بوده ، همان امامی که دنیا ۸سال در مقابلش ایستاد اما او با همان جوان ها جنگ را تمام کرد.

  11 مرداد 1398
بخش : گرگان / جامعه / ایثاروشهادت
کد خبر: 62566
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام