رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:
آغاز پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس از 12 اسفند در گلستان

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبرداد: پیش فروش حضوری و اینترنتی بلیط اتوبوس همزمان با سراسر کشور از 12 اسفندماه جاری در 41 شرکت و شعبه اتوبوسرانی استان شروع می‌شود.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ "قربانعلی روحی" روز دوشنبه در این باره اظهار کرد: هم استانی‌ها از 12 اسفندماه جاری تا 17 فروردین 98 می‌توانند با رجوع به سامانه‌هایsafar724.com ، savosh ، payaneha.com، payaneh.ir، مستر بلیط و بازارگاه به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و با مراجعه حضوری به دفاتر شرکت‌های حمل و نقل اتوبوسرانی، بلیط مورد نظر خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه فروش بلیط‌های نوروزی با نظارت عالیه و مستمر استانی روبرو خواهد بود، ادامه‌داد: در صورت بروز هرگونه مشکل، مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی 1000141 و یا از طریق شماره تلفن 01732681792 نمایندگی اداره‌کل مستقر در پایانه مسافربری گرگان اعلام کنند تا رسیدگی شود.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: برای نوروز سال 98 تعداد 80 شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری با توان 1600 دستگاه ناوگان و 3235 راننده و 6 تشکل صنفی فعال هستند تا خدمات بهتری را نسبت به گذشته به هم استانی ها ارائه نمایند.
روحی یادآورشد: با توجه به آمار وضع موجود، هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای سرویس‌دهی به هم‌استانی‌ها وجود ندارد.
پارسال بیش از 180 هزار مسافر در بخش حمل و نقل مسافر استان بواسطه 20 هزار و 839 سفر جابه جا شدند و تعداد 21 هزار و 693 فقره بلیط هم بصورت حضوری و غیرحضوری فروخته شد.

  6 اسفند 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61210
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام