مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
افتتاح 35 طرح اشتغالزایی در هفته دولت

https://golestanp.ir/uploads/posts/2019-08/thumbs/1566877262_6a2o8757.jpg

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از افتتاح 35 طرح اشتغالزایی در استان به مناسبت هفته دولت خبرداد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، سعید مازندرانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 35 طرح اشتغالزایی با تسهیلاتی بالغ بر 27 میلیارد و 849 میلیون تومان و اشتغال 263 نفر در استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این طرح ها از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر تسهیلات دریافت کردند که 2 طرح نیز متعلق به تعاونی هاست.

مازندرانی خاطرنشان کرد: افتتاح سه مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، یک مرکز راهبری کافه کارآفرینی و یک مرکز کاریابی بین المللی نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته است.

وی اذعان کرد: رونمایی از طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار یکی دیگر از برنامه های شاخص ما در هفته دولت است که با حضور معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده انجام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان کارآفرین کشور نیز به میزبانی استان گلستان در هفته دولت برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار و نشست با کارآفرینان برتر و تجلیل از مجریان پروژه های موفق اشتغال روستایی و عشایری نیز از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

  5 شهریور 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62676
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام