مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:
پرداخت 336 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان

http://golestanmcls.ir/uploads/posts/2018-05/1525673396_01.jpg

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت بیش از 336 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزای روستایی و عشایری در استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سعید مازندرانی در دیدار با هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور در رده استان های برتر قرار دارد، و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شد.

وی افزود: با تزریق منابع مالی و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در روستاها، شاهد رشد و توسعه اقتصاد روستایی در استان خواهیم بود.

مازندرانی خاطرنشان کرد: تا کنون از محل اشتغال روستایی به 4 هزار 196 طرح مبلغ 336 میلیارد و 424 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد و در بخش اشتغال فراگیر نیز 139 طرح از تسهیلاتی بالغ بر 69میلیارد تومان بهره مند شدند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: تقویت و توسعه تعاونی ها که از اصلی ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، نیازمند توجه ویژه همه مسئولین به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی با تاکید بر ارتقای سطح فرهنگی و ورزشی کارگران و تعاونگران، بیان کرد: سیاست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی این است تا از طریق ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی و رفاهی، این قشر زحمتکش و آسیب پذیر را حمایت کند.

مازندرانی اذعان کرد: انتظار ما از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این است تا در راستای طرح های مهم دولت برای اشتغالزایی در استان پیگیری جدی و مستمر داشته باشند.

  15 مهر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62820
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام