امضاء تفاهمنامه همکاری در زمینه مدیریت پسماند میان استاندار گلستان و مدیرعامل شرکت ایتالیایی

تفاهم نامه همکاری در زمینه مدیریت پسماند و ساخت رآکتورهای نسل سوم لندفیل فی مابین استاندار گلستان و لورترو نتونو مدیر عامل شرکت more for the planet به امضا رسید.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس شامگاه روز شنبه ۲۰ مهر در جلسه امضا تفاهم نامه تصریح کرد: در حال حاضر روزانه مقدار قابل توجهی زباله در دو سایت آزادشهر و آق قلا مدیریت می شود که می تواند در زمینه تولید انرژی مفید باشد.
وی با اشاره به روش این همکاری گفت: این سرمایه گذاری با رقم ۶۰ میلیون یورو و به روش DBOT (طراحی، ساخت، اجرا و انتقال) و به مدت ۲۰_۲۵ ساله است.
همچنین در این جلسه لورترو نتونو ضمن ابراز خوشنودی از این همکاری اظهار کرد: در صورت اجرای مناسب این طرح در گلستان آمادگی اجرای فازهای بعدی این پروژه را داریم.
لازم به ذکر است مقرر گردیده شرکت more for the planet تاسیسات نیروگاه برق با دو روش گازیفیکاسیون و مخلوط سوز را در گلستان ایجاد نماید.

  21 مهر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62842
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام