معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:
گزارشی کامل از عملکرد دستگاه‌های اجرایی گلستان در سیل اخیر تهیه می‌شود

نتیجه تصویری برای عبدالرضا چراغعلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به تهیه گزارش‌های طبقه‌بندی شده از عملکرد دستگاه‌ها در سیل اخیر گفت: سیل اخیر به مردم و زیرساخت‌های این استان خسارت‌های زیادی زد، برای همین هیچ قصوری از هیچ دستگاه و مدیری پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، عبدالرضا چراغعلی عصر امروز درباره تهیه گزارش از اقدامات برخی دستگاه‌های اجرایی در سیل اخیر اظهار کرد: سیل اخیر به مردم و زیرساخت‌های این استان خسارت‌های زیادی زد، برای همین هیچ قصوری از هیچ دستگاه و مدیری پذیرفته نیست.

وی افزود: ما گزارش‌های طبقه‌بندی شده در اختیار داریم و به مراجع ذیربط ارسال کردیم تا هرکسی اگر اهمال‌کاری یا قصوری داشته باشد، با وی برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: همچنین برخی افراد حقیقی که در سیل اخیر می‌بایست مرهمی بر دردها و رنج‌های مردم بودند، چوب لای چرخ می‌گذاشتند که گزارشی هم درباره این افراد تهیه شده و بموقع با آنان برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: در جبران خسارت‌های سیل باید به گونه‌ای اقدام کنیم تا سایه بحران از سر خانه و زندگی شهروندان کم شود و در حوادث احتمالی آینده دچار مشکلات زیاد نشویم.

چراغعلی خاطرنشان کرد: اقداماتی که در سیل اخیر برای امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده انجام شده موقتی بوده و باید کاری اساسی و بنیادی برای ایمن‌سازی آق‌قلا و گمیشان در برابر سیلاب‌های احتمالی انجام شود.

وی گفت: امکاناتی که از استان‌های دیگر به استان آمده است تا پایان مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده استان باقی خواهد ماند.

  16 اردیبهشت 1398
بخش : حوادث
کد خبر: 61981
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام