رئیس کل دادگستری گلستان:
احضار ۳ مسئول گلستانی به دستگاه قضایی درباره سیل اخیر‌

نتیجه تصویری برای هادی هاشمیان

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به احضار سه مسئول استان برای ارائه توضیحات درباره سیل اخیر گفت: در سیل دوم هیچ توجیهی قابل قبول نیست و اهمال کاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان ظهر امروز در حاشیه جلسه با روسای دادگستری‌های استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت نخست همه بخش‌ها امداد و نجات، اسکان و رفع مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

وی با اشاره به تأکید رئیس قوه قضائیه درباره آسیب‌شناسی علل وقوع سیلاب‌ها و برخورد با اهمال ‌‌کاری‌های احتمالی گفت: در سیل اول پس از اقدامات مربوط به امداد و نجات، تیم‌های کارشناسی برای بررسی قصورهای احتمالی و مشکلاتی که در بروز سیل موثر بودند، تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری استان تأکید کرد: در سیل نخست به‌رغم هشدارها برخی دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را نداشتند و پیش‌بینی‌های لازم انجام نشده بود. در سیلاب دوم نیز هیچ توجیهی پذیرفته و قابل قبول نیست و حتما اهمال کاری شده است.

وی با اشاره به احضار سه نفر از مسئولان استان برای ارائه توضیحات درباره سیل اخیر به مرجع قضایی گفت: کارشناسی‌های خوبی انجام شده و کسانی که طبق قانون توزیع عادلانه آب و دیگر قوانین به وظایف خود عمل نکردند، مشخص و احضار شده‌اند.

هاشمیان افزود: علاوه براین کسانی که باید در زمان بحران دستورالعمل‌ها را خوب اجرا نکردند نیز احضار شده‌اند. توضیحات این افراد به تیم‌های کارشناسی ارجاع شده است.

وی تأکید کرد: متأسفانه برخی اهمال کاری‌ها خسارت زیادی به مردم وارد کرد و باید مسئولان مرتبط در رابطه با موضوع‌های پیشگیرانه تصمیمات عملی‌تر را اتخاذ می‌کردند.

  9 اردیبهشت 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61904
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام