فرمانده سپاه نینوا گلستان:
راه اندازی نرم افزار زیارت شهدای گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/3/5/9974325_163.jpg

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نرم افزار زیارت قبور مطهر شهدای گلستان راه اندازی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از کار‌های که انجام شده راه اندازی نرم افزار زیارت مجازی ۴ هزار شهید گلستان است.

وی ادامه داد: در این نرم افزار مجازی در مرحله اول می‌توان ۲ هزار شهید ۱۱ شهرستان را زیارت کرد و در مرحله بعدی شهدای مراوه تپه، آق قلا و گمیشان نیزبه آن اضافه خواهد شد.

سردار معروفی افزود: کسانی که مشکل جسمی دارند و نمی‌توانند به گلزار شهدا بروند با استفاده از این نرم افزار می‌توانند به صورت مجازی بر سر مزار تک تک شهدا حاضر شوند.

سردار معروفی گفت: در آن آدرس شهید جستجو می‌شود و همچنین می‌توان به صورت مجازی شهدا را زیارت و بنا به انتخاب خود به روح آن‌ها قرآن و دعا هدیه کرد.

فرمانده سپاه نینوا افزود: همچنین می‌توان با ورود به سایت ۴ هزار شهید گلستان، اطلاعاتی در مورد شهیدان بدست آورد یا اگر اطلاعاتی دارید می‌توانید به آن اضافه کنید.

سردار معروفی گفت: طراحی این نرم افزار جبران بخشی از رشادت‌های شهداست.

  5 خرداد 1398
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 62159
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام