سرپرست استانداری گلستان:
تجربه خرمشهر نشان مقاومت مردم در برابر بحران ها است

نتیجه تصویری برای غراوی سرپرست استانداری گلستان

سرپرست استانداری گلستان گفت: تجربه فتح خرمشهر در شرایط سخت جنگی نشان از مقاومت مردم ایران در برابر بحران ها دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساجد خبر، میر محمد غراوی صبح امروز در مراسم صبحگاه سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: فتح خرمشهر و روحیه ایثار، شهادت و مقاومت در خرمشهر کار سختی بود و  کسانی که در این عملیات شرکت کردند شاهد بودند که خرمشهر چگونه با این مقاومت از دست دشمن ازاد شد.

وی افزود: در اوایل انقلاب اسلامی دشمن تا دندان مسلح با پشتیبانی ابر قدرت های غربی و شرقی از دشمن پشتیبانی کردند و قصد تجزیه خاک کشور را داشتند و می خواستند کشور را به نابودی بکشاند.

غزاوی دامه داد: لبیک مردم و گوش به فرمان رهبری باعث شد تا رزمندگان و مردم افتخارات زیادی به ارمغان بیاورند و با ایثار و فداکاری خاکی که در دست دشمن بود را آزاد کردند.

وی گفت: فتح خرمشهر اقتدار جمهوری اسلامی را در منطقه به تصویر کشاند  و به حامیان صدام فهماند که وقتی کشور پشتیبانی  مردم دارند نمی توان آن را به شکست بکشانند.

سرپرست استانداری گلستان اظهار کرد: استکبار جهانی آمریکا  فکر می کند پایه اعتقادی مردم را با تحریم و فشار اقتصادی سست میکند و آن ها را از پای در می آورد ، اما تجربه نشان داده مردم ایران در زمان بحران ها از پای در نخواهند آمد و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.

  5 خرداد 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / داخلی
کد خبر: 62149
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام