رئیس کل دادگستری گلستان:
تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای زیارت

نتیجه تصویری برای تخریب بناهای غیر مجاز در زیارت

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به صدور و اجرای ۲۸ حکم قلع و قمع بناهای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان گفت: با شکایت امور اراضی استان تخریب بناهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستای زیارت گرگان انجام شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))،، هادی هاشمیان ظهر امروز در حاشیه اجرای احکام قلع و قمع بناهای غیرمجاز در روستای زیارت اظهارداشت: 28 حکم قطعی و لازم‌الاجرای قلع و قمع بناهای غیرمجاز در دو منطقه روستای زیارت گرگان در نوبت اجرای حکم هستند.

وی گفت: احکام قطعی تخریب این بناها که بدون مجوز در زمین‌های کشاورزی منطقه «نخودچشمه» و «شربت» زیارت گرگان ساخته شده در نوبت اجرا است که امروز تعدادی از این احکام توسط امور اراضی و با حضور نماینده دادستان، اجرا شد.

هاشمیان افزود: امروز همچنین تعدادی از فنس‌ها و دیوارکشی‌های زمین‌های کشاورزی هم که بدون مجوز ایجاد شده بود تخریب شده است.

وی از صدور آرای قطعی قلع و قمع بناهای غیرمجاز در دیگر مناطق استان هم خبر داد و گفت: این آرا نیز در نوبت اجرا هستند و به تدریج با حضور دستگاه‌های متولی اجرا می‌شوند.

  22 خرداد 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / قضاییه
کد خبر: 62282
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام