فرماندار گرگان:
هزینه اوقات فراغت دانش آموزان کاهش یابد/ بالاشهر گرگان با کمبود فضای آموزشی و معنوی مواجه است

http://static2.golestan24.com/thumbnail/j2tRfQt4vOXh/DIVa-y7_b1C_kfvaMFLts6v1I0jb_Fne3eOFwQo01TrRn4uIM9iXFlqeoSx2ilPlE_iuzjPAFJo5dyzPYXXFJRDEiNsh7iuQeWTcnanFYJHfbzaIAL3caQ,,/%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF%DB%8C.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محمد حمیدی ظهر پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: کار آموزش و پرورش آینده سازی جامعه و کشور است وفلسفه حضور ما در این شورا کمک به آموزش و پرورش در نقش های مختلف است.

وی با بیان اینکه به بخش  «پرورش» آموزش وپرورش نقدهای زیادی دارم، افزود: ما در بحث آموزش در منطقه حرف اول را می زنیم و در دنیا حرف هایی برای گفتن داریم اما در بخش پرورش، این حوزه باید تقویت شود.

حمیدی ادامه داد: متاسفانه این روزها فضای مجازی شخصیت کودکان را شکل می دهد و خانواده ها برای جلوگیری از این موضوع باید ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند.

فرماندار گرگان اظهار کرد: پیگیری فضای آموزشی در شهرستان گرگان مطالبه جدی من خواهد بود و به استاندار هم اعلام کردم  یکی از مشکلات جدی شهرستان گرگان کمبود فضای آموزشی است.

حمیدی تصریح کرد: سرانه استاندارد فضای آموزشی درجهان برای هر فرد هشت متر، در ایران 6 ونیم، در گلستان چهار و نیم ودر گرگان دوو نیم متر است که نیازمند توجه بیشتر است.

وی ادامه داد: متاسفانه در منطقه بالاشهر گرگان کمبود فضای آموزشی ومعنوی داریم و در منطقه ناهار خوران یک مسجد برای نماز خواندن وجود ندارد، البته بعد از عدالت 88 فضای مناسبی برای تاسیس مدرسه و مسجد وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

فرماندار گرگان در رابطه با جابه جایی موقت اداره شهرستان گرگان به مدرسه استرآبادی گفت: با این جابه جایی مخالفتی نداریم و به اجماع رسیدیم اما باید تصمیم درستی در این رابطه  بگیریم.

حمیدی در رابطه با اوقات فراغت دانش آموزان اظهار کرد: ثبت نام چهار و 500 نفر از دانش آموزان گرگانی در طرح اوقات فراغت عدد ناچیزی است، اگر دانش آموزان ما در تابستان مدیریت نشوند ضربه می بینند و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه آن هارا تهدید می کند لذا باید هزینه اوقات فراغت  دانش آموزان کاهش پیدا کند تا تشویق به شرکت دراین طرح ها شوند.

  30 خرداد 1398
بخش : خبرها / گرگان / جامعه
کد خبر: 62341
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام