استاندار گلستان در آیین بزرگداشت روز دبیرستان ایرانشهر گرگان ؛
راه توسعه آینده از مدارس می گذرد/باید رفتار گذشتگان در مواجهه با آموزش را الگو قرار دهیم

استاندار گلستان اظهار کرد: راه توسعه آینده از مدارس می گذرد و همانگونه که 80 سال پیش مدرسه ای همچون ایرانشهر ساخته شده و بر فرهنگ و آموزش این شهر تاثیر داشته ما نیز باید به ساخت مدارسی اینگونه اهتمام ورزیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز 20 مهر در آیین بزرگداشت روز دبیرستان ایرانشهر گرگان، که با حضور اساتید و دانش آموختگان این مرکز علملی، آموزشی برگزار شد، تصریح کرد: امروز بسیاری از بزرگان خود را کم می شناسیم و اگر می شناسیم در آثار آنان تامل نمی کنیم و این مراسم به جهت ارج نهادن بر خدمات و زحمات بزرگان فرهنگی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: واژه ایرانشهر بسیار واژه ی پرمعنایی است و امیدوارم روزی تمام ایران به معنای کامل ایرانشهر شود چرا که این واژه نمادی از تمدن، فرهنگ، جامعه مدنی و علم است و تمام شاخصه های توسعه را می توان در آن جستجو کرد.

استاندار گلستان یادآور شد: باید رفتار گذشتگان در مواجهه با آموزش و علم را الگو قرار دهیم تا در آینده کسانی به اقدامات امروز ما افتخار کنند.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: ثبت ملی این مدرسه اقدامی بزرگ است چرا که از این مرکز علمی و آموزشی بزرگان بسیاری برخاسته اند.

لازم به ذکر است در آیین بزرگداشت روز دبیرستان ایرانشهر گرگان از لوح ثبت ملی این دبیرستان رونمایی شد.

  20 مهر 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 62836
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام